Friday, July 29, 2016

Entry Raya...........NOT!!

Ok.
Entry raya nanti dulu.

Walaupun ni dah nak habis raya pun.
Takdak mood nak coret tentang raya.
Ada cerita hitam & pahit.


-------------------------------------------


Tak tahu sama ada bless or curse.
Baru perasan yang cepat betul di-upgrade ke
2nd call. Kalau tak silap, lepas setengah bulan ja sebagai 1st call.
Baru perasan, sebab tengok ada sorg ni masuk lepas aku,
Tapi tak pernah nampak dia buat 2nd call lagi.
Kalau tak silap, dia dah ada dalam 3 bulan dah.
Risik2, rupanya bos cakap sebab tak independent lagi.

Hmm..ntah la. Aku rasa aku tak independent pun.
Asyik la menebeng or tebalkan muka tanya partner kalau tak sure dengan something.
Dan memang, aku masih tak confident pun.
Lagi2 kes denggi & tb. Rasa tak pandai sangat.
Dan peri kes O&G.
Asyik tanya2 kat kawan2. Sebab takut ada benda tertinggal.


Cuma aku harap, Tuhan selalu ilhamkan aku dengan decision yang terbaik.

Ameen.

No comments: