Wednesday, November 04, 2015

Sempurna Waktu.




Sempurna waktu
Ada dirimu
Ada cintamu
Apakah kita
Akan bersama
Harus bersama

Semua indah
Kan bererti
Rasa hati lagi

Sungguh ku milikmu
Kau milikku
Takkan ada
Yang pisahkan kita

Ku mampu bertahan
Cepat atau lambat
Mampu bertahan
Sempurna oleh waktu

Sungguh ku milikmu
Kau juga milikku
Sempurna

Semua indah
Kan bererti
Rasa hati lagi

Sungguh ku milikmu
Kau milikku
Takkan ada
Yang pisahkan kita
Ku mampu bertahan
Cepat atau lambat
Mampu bertahan
Sempurna oleh waktu

Takkan aku tinggalkan dirimu

Ku mampu bertahan
Cepat atau lambat
Mampu bertahan
Sempurna oleh waktu
Sempurna oleh waktu 



Lagu ni sahaja sekarang dalam playlist. So dah tak jadi playlist la, sebab takda list pun. Ha ha. Buka, dengar setiap kali jammed. So, kira lagu pilihan minggu ini.

Macam-macam berlaku, yang mendekatkan aku dengan Dia. 
Alhamdulillah. 
Hanya boleh tersenyum, untuk elakkan airmata jatuh.

Langkah sudah diatur. Dan mohon padaNya. Jika tidak, bersedia dengan Plan B. Aku mohon padaMu.

Bulan 10, bulan yang pelbagai. Menyuntik rasa dalam jiwa. Ada suka duka. Yang banyaknya duka. Episod demi episod berlalu. Dan, aku masih di sini. Cuba mengorak langkah dan berlari meninggalkan tempat ini jauh, dan takkan kembali.

Iya, Dia Lebih Tahu. 
Bila.
Sempurna waktu.
Untuk aku & dia.



No comments: